Projekt gimnazjalny

TEMATY PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

 

Język polski

1.Polscy nobliści literaccy – poznajmy ich twórczość.

2.Jestem Polakiem i dbam o kulturę języka ojczystego.

3.Ujarzmić język – ortografia łatwa, prosta i przyjemna.

 

Historia

1.Wielkie odkrycia geograficzne

2.I wojna światowa – przyczyny, przebieg i skutki

 

Wiedza o społeczeństwie

 

1.Polskie symbole narodowe

 

Wychowanie fizyczne

1.Sport to zdrowie.

2.Trzymaj formę – bądź aktywny!

3.Zasada „fair play” dawniej i dziś.

 

Język rosyjski

1.samowar – jego historia i miejsce w kulturze rosyjskiej.

2.Koleją transsyberyjską z Moskwy do Władywostoku – zwykła podróż czy przygoda?

3.Spotkanie z rosyjską piosenką „ Od Czajkowskiego do Wysockiego”.

 

Geografia

1.Dokąd, dokąd miły bracie? – Co warto zobaczyć w Polsce?

2.Zjawiska morfologiczne, ich przyczyny i skutki.

3.Moja miejscowość, jej położenie, krajobraz i stan.

 

 

Chemia

1.Jakie najważniejsze związki chemiczne znajdują się w produktach spożywczych?

2.Chemia w kuchni – tajemnicze „E”.

 

Biologia

1.W świecie witamin.

2.Czy rośliny mogą leczyć?

 

Plastyka

1.Co nas fascynuje – malarstwo, rzeźba a może architektura?

2.Moda dawniej i dziś.

3.W świecie barw… .

 

Muzyka

1.Muzyka łączy pokolenie i łagodzi obyczaje.

2.Koncerty okolicznościowe w naszej szkole.

3.Jaką jest muzyka relaksacyjna.

 

Język angielski

1.Świadomie po angielsku – poznajmy propozycje kulinarne Brytyjczyków.

2.Angielska muzyka pop – hity światowych list przebojów i ich wykonawcy.

3.Wpływ języka angielskiego na język polski.

 

Matematyka

1.Świat w liczbach – poznajmy tajemnice danych statystycznych.

2.Nasza szkoła w procentach.

3.Symetria w architekturze i sztuce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>